Rabu, 09 Februari 2011

STUPIDITY

Yes, that is right. The word above is for me. I was intend to go back to Bandung from Jakarta on 21, i felt conscious when I read the hour of my ticket. It was 09:50. I thought, Ok I will go to the train station at 09:30 coz usually I have to wait the train until 1 hour or more. I always feel bored in Jatinegara Station (waiting for the train, which is sometimes late). So I decided to go at 09:30. so, I just have to wait for about 20 minutes.
Everything was ready, my bag and my appearance, ready steady to go. Ok it is time to check my ticket. WHAT??? I read it over and over again. WHAT??? (Again) 09:15. Huaaaaaa (cape ngomong pk bs.Inggris)
Ternyata gue salah baca tanggal tiket coy. Gue fikir 09:50 eh 09:15 sial. Gue jadi harus naek primajasa ke kosan dulu trus naek damri ke Bandung. Dari Nangor ga dapet yang AC trus macet di Pramuka. Maaannn…rasanya melelahkan sekali. Sampe rumah gue langsung tidur dan bangun lagi jam 9 malem.
Nih, pelajaran buat gue (again) buat baca jam keberangkatan dan kepulangan tiket dengan teliti sebelum berangkat kemana-mana. Karena mata terkadang bisa salah coy (nyalahin mata). Ga lagi-lagi deh. Haaaaaahhhh kacau duit jajan yang seharusnya gue jajanin jadi buat tiket bis. ARGH! Mantap.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar